zaterdag 19 juli 2014

Zwarte kersen en een wit lapje......


Zwarte kersen...onze favoriet 
wel uit Holland....
mijn man dacht al dat ik vandaag paarse lippenstift opgedaan had ☺
Het schaaltje was eerst veel voller,
en nu leeg...

....en "open naai randen borduurwerk"
ook weer een redding van de vuilnisbak...






Moest even Googelen, wat voor handwerk dit was,
en kwam er via het blog van De Borduurvrouw  achter
dat het open afwerkrandjes zijn..


De stof is zo fijntjes geweven,
dat het voor mij onmogelijk is om te tellen
 hoeveel draadjes er op 1 cm zitten..


Op dit lapje zitten al 18 verschillende open afwerk randjes,
en ik denk dat dit lapje deel 1 is,
want er staat een 1 in kruissteek op de hoek.
Ik zag pas op de foto dat het kruissteekjes zijn...



Ik ga de reacties hier uitzetten...
Ik heb er zo mijn redenen voor, 
die ik hier eerst neergetypt had, 
maar nu ook weer weggehaald heb...

De lieve trouwe volgers hoeven niet meer verplicht  een reactie achter te laten...
Dank jullie wel voor de altijd lieve en oprecht gemeende reacties ...
dat kun je echt opmaken uit hetgeen jullie schrijven...

Diegene die mij perse wil 'spreken' 
wat ik niet verwacht,
die kan eventueel mailen...
mailadres staat vast wel ergens..



Fijne zondag nog, 
  en voor diegene die nog op vakantie gaan
een prettige vakantie....




Geen opmerkingen: